Spółdzielnia Mieszkaniowa w Opolu
poszukuje do swojego zespołu pracownika na stanowisko:
Inspektor / Specjalista ds. eksploatacji
Miejsce pracy: Opole
Opis stanowiska:
- bieżąca eksploatacja zasobów Spółdzielni,
- obsługa mieszkańców osiedla,
- przyjmowanie i przekazywanie do wykonania zgłoszeń lokatorów,
- planowanie prac eksploatacyjnych,
- dokonywanie odbioru prac eksploatacyjnych, pielęgnacyjnych i konserwacyjnych,
- prowadzenie ewidencji i dokumentacji zasobów mieszkaniowych,
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką lokalami użytkowymi,
- rozliczanie mediów: faktur i kosztów energii elektrycznej i ciepła.
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość MS Excel, MS Word,
- znajomość zasad rozliczania mediów,
- znajomość ustawy o gospodarowaniu odpadami,
- umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów,
- umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
- bardzo dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- ciekawą pracę pełną nowych wyzwań,
- stałe godziny pracy,
- możliwość doskonalenia wiedzy, rozwoju i awansu w ramach struktury firmy,
- pracę w miłej atmosferze.
List motywacyjny i CV prosimy przesłać na adres elektroniczny: lub składać w sekretariacie Spółdzielni - pok.114. Oferty winny zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji (wzór klauzuli dostępny pod linkiem: https://smlw.opole.pl/888/68/klauzula-informacyjna-dla-kandydatow-do-pracy.html). Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. jednocześnie informujemy, że przesłanych aplikacji nie zwracamy.
Powrót do poprzedniej strony »