OFERTA PRACY:
Specjalista ds. technicznych / Z-ca Kierownika Administracji Osiedla
Miejsce pracy: Opole
Wynagrodzenie: 5 - 7 tys. zł brutto
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- koordynację pracy Administracji Osiedla w zakresie konserwacji, remontów i spraw technicznych
- utrzymanie właściwego stanu technicznego budynków
- organizowanie okresowych przeglądów technicznych i nadzór nad ich przebiegiem
- nadzór nad opracowaniem zleconej dokumentacji technicznej i kosztorysów robót remontowych
- nadzór nad remontami
- dokonywanie odbioru robót remontowo – konserwacyjnych
- realizacja działań zmierzających do oszczędności energii cieplnej i zużycia wody
Wymagania:
- minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku technicznym / na podobnym stanowisku
- wykształcenie techniczne ( preferowane wyższe: kierunek budownictwo, inżynieria sanitarna, zarządzanie nieruchomościami)
- uprawnienia budowlane mile widziane
- dobra organizacja pracy i umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- obsługa komputera i znajomość programów pakietu MS Office i NORMA Pro
Oferujemy:
- możliwość pracy w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkach
- możliwość doskonalenia wiedzy, rozwoju zawodowego i awansu w ramach struktury firmy
- praca w stałych godzinach pracy
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Aplikacje prosimy przesłać na adres elektroniczny lub składać w sekretariacie Spółdzielni - pok.114. Oferty winny zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. Jednocześnie informujemy, że przesłanych aplikacji nie zwracamy.
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy dostępna jest poniżej:
Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy.pdf (502,81KB)