Wprowadzenie
Funkcjonalność Internetowa Obsługa Kontrahenta pozwala na udostępnianie wybranych informacji przez Spółdzielnię poszczególnym kontrahentom za pośrednictwem sieci WWW. Każdy kontrahent otrzymuje unikalny identyfikator i hasło, które pozwala na dostęp do danych z poziomu przeglądarki internetowej.
Rejestracja - LOKALE MIESZKALNE
Uzyskanie dostępu do Internetowej Obsługi Kontrahenta wymaga wypełnienia i złożenia wniosku o dostęp oraz akceptacji zasad korzystania z systemu. Wniosek należy przedłożyć osobiście w siedzibie Spółdzielni. Przy składaniu wniosku należy posiadać przy sobie dokument potwierdzający tożsamość.
Wniosek o dostęp oraz zasady korzystania z systemu dostępne są poniżej.
wniosek-o-dostep-do-iok-iod.pdf (294,23KB)
zasady-korzystania-z-iok-iod.pdf (288,51KB)
Rejestracja – LOKALE UŻYTKOWE i POZOSTAŁE ZASOBY SPÓŁDZIELNI
Uzyskanie dostępu do Internetowej Obsługi Kontrahenta wymaga wypełnienia i złożenia: Wniosku o dostęp wraz z akceptacją Zasad korzystania z systemu. Istnieje też możliwość rezygnacji z faktur/korekt papierowych, wówczas trzeba wypełnić i złożyć Oświadczenie Odbiorcy. Dokumenty należy przedłożyć osobiście w siedzibie Spółdzielni albo przesłać drogą pocztową, albo przesłać drogą e-mailową.
Wniosek o dostęp, Zasady korzystania z systemu i Oświadczenie Odbiorcy dostępne
są poniżej.
Wniosek o dostęp.pdf (397,59KB)
Oświadczenie Odbiorcy.pdf (378,59KB)
Zasady korzystania - zasoby Spółdzielni (z wyłączeniem lokali mieszkalnych).pdf (521,77KB)
------------------------------------------------------------------------
Logowanie do Internetowej Obsługi Kontrahenta
Zobacz także: rozwiązywanie problemów związanych z logowaniem do e-czynsze.pdf (167,20KB).