Procedura zgłaszania nieprawidłowości oraz ochrony sygnalistów
Osoba dokonująca zgłoszenia zobowiązana jest do zapoznania się z PROCEDURĄ ZGŁASZANIA NIEPRAWIDŁOWOŚCI ORAZ OCHRONY SYGNALISTÓW Procedura zgłaszania nieprawidłowości oraz ochrony sygnalistów.pdf (170,35KB)
Strategia działania Spółdzielni oparta jest na odpowiedzialności, zapobieganiu nieprawidłowości zarówno wewnątrz organizacji, jak i wśród podmiotów współpracujących, przy uwzględnieniu szeregu aspektów, w szczególności interesów społecznych, ochrony środowiska, relacji z różnymi grupami współpracowników.
Zgłoszenia nieprawidłowości mogą być przekazywane poprzez dedykowany, poufny kanał zgłoszeń funkcjonujący w Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu
W przypadku gdy zgłoszenie jest:
- w oczywisty sposób bezzasadne;
- nie stanowi Naruszenia;
- przekazane jest w sposób uniemożliwiający prowadzenie postępowania z uwagi na zakres przekazanych w nim informacji, a ich uzupełnienie jest niemożliwe;
- okoliczności sprawy bezsprzecznie wskazują na działanie Sygnalisty w złej wierze;
- nie podlega pod zakres przedmiotowy lub podmiotowy
Procedury postępowania wyjaśniającego nie rozpoczyna się.
Warto wiedzieć - Przeczytaj zanim wyślesz zgłoszenie
Dokonując niniejszego zgłoszenia powinieneś:
1. działać w dobrej wierze,
2. posiadać uzasadnione przekonanie, że zawarte w ujawnionej informacji zarzuty są prawdziwe,
3. nie dokonywać ujawnienia w celu osiągnięcia korzyści,
4. ujawnić informacje, które są zgodne ze stanem Twojej wiedzy i ujawniać wszystkie znane Ci fakty i okoliczności dotyczące przedmiotu zgłoszenia,
5. zapoznać się z obowiązującą Procedurą zgłaszania nieprawidłowości oraz ochrony Sygnalistów w Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu.
Osoba dokonująca zgłoszenia zobowiązana jest do zapoznania się z klauzulą informacyjną Klauzula informacyjna.pdf (157,54KB)
Powrót do poprzedniej strony »