W dniu 08 sierpnia 2019 roku w siedzibie Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska w Warszawie, została podpisana umowa nr POIS.01.03.02-00-0024/17-00 na dofinansowanie Projektu pn. „Termomodernizacja budynku mieszkalnego Domu Złotej Jesieni przy ul. Hubala 4 na terenie Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu“ nr POIS.01.03.02-00-0024/17 ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko lata 2014-2020, w ramach poddziałania 1.3.2 Wspieranie efektywności energetycznej w sektorze mieszkaniowym, oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki. Pełny opis projektu dostępny jest tutaj:Informacja o Projekcie DZJ.pdf (296,21KB)
Jednocześnie Spółdzielnia Mieszkaniowa w Opolu informuje o funkcjonowaniu mechanizmu, umożliwiającego sygnalizowanie potencjalnych nieprawidłowości lub nadużyć finansowych dotyczących projektów finansowanych ze środków pochodzących z Programu Infrastruktura i Środowisko. Przekazywane sygnały o nieprawidłowościach pozwolą na wprowadzenie odpowiednich środków zaradczych oraz przyczynią się do zapewnienia najwyższych standardów realizacji projektów. Formularz zgłaszania nieprawidłowości dostępny jest na stronie internetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
KALENDARIUM PROJEKTU
31.07.2019 r. odebrano bez uwag dokumentację projektową wymiany pionów instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji na nową instalację wykonaną z rur polipropylenowych np. PP zgrzewanych. Realizacja - firma INSTAL-PROJEKT Hanna Fałek-Wiśniewska z siedzibą w Krapkowicach.
08.08.2019 r. podpisanie umowy nr POIS.01.03.02-00-0024/17-00 na dofinansowanie Projektu pn. „Termomodernizacja budynku mieszkalnego Domu Złotej Jesieni przy ul. Hubala 4 na terenie Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu“ ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko lata 2014-2020, w ramach poddziałania 1.3.2 Wspieranie efektywności energetycznej w sektorze mieszkaniowym, oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki.
16.12.2019r. odebrano dokumentację projektową termomodernizacji budynku mieszkalnego Domu Złotej Jesieni w Opolu w zakresie : "Wykonania projektu budowlano-wykonawczego ocieplenia ścian zewnętrznych wraz ze zmianą kolorystyki elewacji wraz z dociepleniem stropodachu i sufitów piwnic niskich przełazowych i wymianę stolarki okiennej w budynku mieszkalnym położonym w Opolu przy ul. Hubala 4". Realizacja - Jadwiga Bartnik Pracownia Projektowa z Opola.
04.02.2020r. odebrano ekspertyzę ornitologiczną i chiropterologiczną budynku położonego ul. Hubala 4 „Domu Złotej Jesieni” niezbędnej do przeprowadzenia prac polegających na realizacji Projektu. Wykonawca: EPH Sp. z o.o.
26.06.2020r. podpisano umowę na wykonanie remontu elewacji z firmą PU Malak sp. j. z Opola.
29.06.2020r. podpisano Umowę na modernizację systemu podgrzewu cwu z firmą P.U.H. REMOTERM z Zielonej Góry .
02.07.2020r. podpisano umowę z firmą Profitech S.C z Opola na wymianę stolarki okiennej na PCV.
03.07.2020r. rozpoczęto prace związane z remontem elewacji - segment 1A.
10.07.2020r. w związku z powierzeniem podwykonawcom części robót będących przedmiotem umowy zawarto Aneks nr 1 do umowy na wykonanie remontu elewacji z firmą PU Malak sp. j.
20.07.2020r. rozpoczęto wymianę stolarki okiennej
29.07.2020r. odebrano prace wykonane na podstawie umowy z firmą Profitech S.C. - wymiana stolarki okiennej - segment 1A.
31.07.2020r. podpisano umowę z firmą PHU EFECTO z Łodzi na wykonanie docieplenia stropodachu
07.08.2019 r. odebrano bez uwag dokumentację projektową wymiany grzejników c.o. i regulacji instalacji c.o. Realizacja - firma INSTAL-PROJEKT Hanna Fałek-Wiśniewska z siedzibą w Krapkowicach.
14.08.2020r. rozpoczęto prace związane z remontem elewacji - segment 1B.
01.09.2020r. rozpoczęto prace związane z remontem elewacji - segment 2.
01.09.2020r. odebrano prace wykonane na podstawie umowy z firmą Profitech S.C. - wymiana stolarki okiennej - segment 1B.
03.09.2020r. odebrano prace związane z remontem elewacji - etap 3 część 1 - segment 1A ściany A-B.
07.09.2020r. rozpoczęto prace związane z remontem elewacji - segment 1C.
18.09.2020r. podpisano Umowę z firmą TERMO-STROP Paweł Idczak z Kaliszkowic Kaliskich na wykonanie ocieplenia sufitów piwnic niskich przełazowych.
21.09.2020r. odebrano prace związane z remontem elewacji- etap 3 część 2 segment 1A ściany B-C.
24.09.2020r. odebrano prace - wymiana stolarki okiennej - segment 1C.
29.09.2020r. odebrano prace związane z remontem elewacji- etap 1 część 1 segment 1C ściany B-C.
30.09.2020r. w związku ze zmianą harmonogramu prac zawarto Aneks nr 2 do umowy na wykonanie remontu elewacji z firmą PU Malak sp. j.
05.10.2020r. w związku z wydłużeniem terminu zakończenia prac zawarto Aneks nr 1 do umowy na wykonanie robót polegających na dociepleniu stropodachu z PHU EFECTO
21.10.2020r. odebrano prace wykonane przez PHU EFECTO związane z ociepleniem stropodachu.
29.10.2020r. odebrano prace związane z remontem elewacji- etap 4 część 2 segment 2 ściany B-C
03.11.2020r. firma TERMO-STROP rozpoczęła prace polegające na ociepleniu sufitów piwnic niskich przełazowych
16.11.2020r. odebrano prace związane z remontem elewacji- etap 3 część 4 segment 1A ściana C-D
20.11.2020r. odebrano prace wykonane na podstawie umowy z firmą Profitech S.C. - wymiana stolarki okiennej - segment 2
08.12.2020r. odebrano prace polegające na ociepleniu sufitów piwnic niskich przełazowych w segmencie 1A i 2 wykonane przez firmę TERMO-STROP
09.12.2020r. odebrano prace związane z remontem elewacji- etap 4 część 1 segment 2 ściana A-B wykonane przez firmę PU Malak sp. j.
21.12.2020r. odebrano prace związane z remontem elewacji- etap 4 część 5 segment 2 ściana C-A wykonane przez firmę PU Malak sp. j.
30.03.2021r. odebrano prace związane z remontem elewacji- etap 2 część 4 segment 1B ściana E-D-A wykonane przez firmę PU Malak sp. j.
30.03.2021r. odebrano prace związane z remontem elewacji- etap 1 część 2 segment 1C ściana B-A-E wykonane przez firmę PU Malak sp. j.
29.04.2021r.. podpisano umowę z firmą ILNICKI sp. z o.o. z Opola na wykonanie wymiany grzejników centralnego ogrzewania wraz z zaworami termostatycznymi;
10.05.2021r. odebrano prace związane z remontem elewacji- etap 2 część 1 segment 1B ściana A-B wykonane przez firmę PU Malak sp. j.;
10.05.2021r. odebrano prace związane z remontem elewacji- etap 2 część 3 segment 1B - demontaż wyrobów zawierających azbest, transport i ich utylizacja, wykonane przez firmę PU Malak sp. j.;
27.05.2021r. firma ILNICKI sp. z o.o. rozpoczęła prace polegające na wymianie grzejników centralnego ogrzewania wraz z zaworami termostatycznymi;
01.06.2021r. odebrano prace związane z remontem elewacji- etap 2 część 2 segment 1B ściana B-C wykonane przez firmę PU Malak sp. j.;
01.06.2021r. odebrano prace związane z wykonaniem Zakresu I umowy – demontaż istniejącego ocieplenia i okładzin z płyt azbestowo-cementowych wraz z rusztem oraz obróbek blacharskich wraz z wywozem i utylizacją, ocieplenie ścian metodą ETICS, wykonanie wzmocnienia warstwy fakturowej ścian nośnych i osłonowych „wielkiej płyty”, montaż obróbek blacharskich, w tym parapetów, wykonanie dylatacji i instalacji odgromowej, wykonane przez firmę PU Malak sp. j.;
21.06.2021r. firma REMOTERM rozpoczęła prace polegające na wymianie pionów instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji;
13.08.2021r. w związku ze zmianą producenta grzejników, zakresu rzeczowo-finansowego oraz terminu zakończenia prac zawarto Aneks nr 1 do umowy na wykonanie wymiany grzejników z firmą Ilnicki sp. z o.o.;
16.08.2021r. odebrano prace związane z wymianą grzejników centralnego ogrzewania wraz z zaworami termostatycznymi, zakres 1 - segment 1A cz. mieszkalna, segment 1C cz. mieszkalna wykonane przez firmę ILNICKI sp. z o.o.;
18.08.2021r. odebrano prace związane z wykonaniem wymiany 52 pionów instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji na instalację wykonaną z rur polipropylenowych, wykonane przez firmę REMOTERM;
27.08.2021r. odebrano prace związane z wymianą grzejników centralnego ogrzewania wraz z zaworami termostatycznymi, zakres 1 segment 1B cz. mieszkalna, segment 2 cz. mieszkalna wykonane przez firmę ILNICKI sp. z o.o.;
24.09.2021r. odebrano prace związane z wymianą grzejników centralnego ogrzewania wraz z zaworami termostatycznymi, zakres 2 – wymiana grzejników na klatkach schodowych, korytarzach i pomieszczeniach gospodarczych, napełnienie wykonane przez firmę ILNICKI sp. z o.o.
24.09.2021r. odebrano prace związane z wykonaniem wymiany grzejników centralnego ogrzewania wraz z zaworami termostatycznymi, wykonane przez firmę ILNICKI sp. z o.o.
Kierownik Administracji Osiedla Nr II
/-/Józef Rysz
Powrót do poprzedniej strony »